Use coupon code "WELCOME15" for first time customer and get 15% off! Dismiss
Posted in
Posted in

Liang Pori Tersumbat? Apa yang menyebabkannya?

Kalau korang mencari jawapan tentang bagaimana cara untuk membersihkan liang pori yang tersumbat, disini lah tempatnya! Pori tersumbat ialah masalah kulit yang sangat biasa tetapi boleh menjadi sangat menyusahkan dan annoying! Nak rawat pun mesti sangat menyusahkan dan kadang-kadang tanpa pengetahuan yang betul, mesti cara rawatan tu tak memberikan hasil. Okay, kali ini kita akan […]

CONTINUE READING Liang Pori Tersumbat? Apa yang menyebabkannya? 7 min read
Posted in
Posted in

Kulit Kusam: Punca Serta Cara Merawat Kulit Tidak Bermaya

Masalah kulit kusam adalah salah satu masalah kulit utama yang dihadapi oleh ramai wanita di Malaysia. Oleh itu, terdapat banyak produk-produk untuk kulit kusam ada di pasaran. Ada yang menyatakan di antara punca utamanya adalah disebabkan oleh cuaca panas dan lembab yang berlaku sepanjang tahun di negara ini. Sudah tentu tiada siapa yang mahukan kulit […]

CONTINUE READING Kulit Kusam: Punca Serta Cara Merawat Kulit Tidak Bermaya 8 min read

Mengapa Kulit Berminyak Boleh Menyebabkan Jerawat?

Kulit bermiyak ialah salah satu penyebab jerawat. Tapi mesti korang pening kepala nak selesaikan masalah kulit berminyak ni kan? Tapi sebelum itu, korang kena tahu tentang bagaimana kulit berminyak boleh terjadi, macam mana minyak boleh menyebabkan jerawat dan jugak barulah boleh fikir cara nak hilangkan minyak dekat kulit.  Minyak yang terjadi dekat kulit tu sebenarnya […]

CONTINUE READING Mengapa Kulit Berminyak Boleh Menyebabkan Jerawat? 6 min read

Purging Vs. Breakout Cara Membezakannya!

Pernah tak anda cuba produk yang baru satu malam mengharapkan esok pagi kulit akan flawless dan berseri tapi, bangun-bangun tidur, terus menjerit sebab ada sesuatu tumbuh atas muka? Aaaa, tidak!!! Breakout ke purging ni???? Pasti ramai pernah mengalaminya tapi tak tahu cara membezakan purging dan breakout kan? Ha, harini kita akan bercakap tentang apa itu […]

CONTINUE READING Purging Vs. Breakout Cara Membezakannya! 7 min read

17 Petua Kecantikan Muka Untuk Wanita Moden

Ini adalah antara petua kecantikan muka yang boleh diamalkan oleh wanita moden yang sedang tercari-cari cara DIY mudah untuk mencantikkan muka. Nak kurangkan blackhead? Nak tambah seri wajah? Pelbagai masalah boleh diatasi! Kebanyakan bahan ini juga boleh didapati di rumah jadi anda boleh cuba sendiri dengan mudah. Jom mulakan! Petua Kurangkan Blackhead dan Whitehead Masalah […]

CONTINUE READING 17 Petua Kecantikan Muka Untuk Wanita Moden 10 min read
Posted in
Posted in

15 Pencuci Muka Terbaik 2020

Sedang mencari pencuci muka terbaik untuk lelaki ataupun wanita? Masalah kulit berjerawat dan kulit berminyak boleh diatasi dengan menggunakan skincare yang betul.  Berikut adalah 15 pencuci muka terbaik yang anda boleh dapatkan di Malaysia untuk pelbagai jenis kulit termasuk pencuci muka terbaik untuk kulit kering dan kulit sensitif. Jom start! 15 Pencuci Muka Terbaik di […]

CONTINUE READING 15 Pencuci Muka Terbaik 2020 7 min read

Search www.monoskin.co

Login

Create an account

Your personal data will be used to support your experience throughout this website, to manage access to your account, and for other purposes described in our privacy policy.

Password Recovery

Lost your password? Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

SHOPPING BAG (0)